Rozkład busów do Nowogardu

Raz pod wozem, raz na wozie.

Temat: zmiana rozkładu napewno da zyski
Przydało by się połączenie z Goleniowa do Płot o godzinie 14.09 z Goleniowa
gdyż ten pociąg jedzie tylko do Nowogardu a nim wraca duża liczba kolejarzy
i z Nowogardu nie mają się jak dostać dalej w stronę Płot i Gryfic muszą
kupować bilet na busa ia kolej przez taki zły rozkład traci bo nawet ludzie
ze szkół wracają tym pociągiem. A pisząc dopowiem że jak ten pociąg wróci do
Goleniowa z Nowogardu to i tak stoi prawie godzine i nic nie robi a przez
ten czas mugłby spokojnie dojechać do Płot i z powrotem do Goleniowa!!!

Trzeba coś z tym zrobić bo ten rozkład robił ktoś kto chce żeby kolej
straciła a po poprawieniu tego pociągu napewno zmieniłby się utarg na tej
trasie o tej porze dnia!!!

komentarze mile widziane!!!

pozdrawiam ROGAL


Źródło: topranking.pl/1567/zmiana,rozkladu,napewno,da,zyski.php


Temat: zmiana rozkładu napewno da zyski


Przydało by się połączenie z Goleniowa do Płot o godzinie 14.09 z
Goleniowa
gdyż ten pociąg jedzie tylko do Nowogardu a nim wraca duża liczba
kolejarzy
i z Nowogardu nie mają się jak dostać dalej w stronę Płot i Gryfic muszą
kupować bilet na busa ia kolej przez taki zły rozkład traci bo nawet


ludzie

Własnie sobie odpowiedziałeś dlaczego pociąg jeździ tylko do Nowogardu.


Źródło: topranking.pl/1567/zmiana,rozkladu,napewno,da,zyski.php


Temat: Goleniów - KoÂłobrzeg - wiĂżcej po³ÂączeĂą, nowe s-busy !
Na wstępie - w związku ze zmianą zaspamowanego majla dotychczasowy "SmAs" od
dziś jest "Jagular"-em. Z literką "L" bo tak wymawiał to słowo ... Zgaduj
zgadula - kto ? ;-)

Teraz ad rem.
Zgodnie z ciepłym jeszcze pismem Urzędu Marszałkowkiego w Szczecinie
rozesłanym do starostw i gmin leżących na trasie Goleniów-Kołobrzeg, od 3
maja zmienia się radykalnie rozkład jazdy w tabelce 375. Będzie tak:

3 pary Goleniów - Nowogard
2 pary Goleniów - Gryfice
3 pary Gryfice - Kołobrzeg
1 1/2 pary Goleniów - Kołobrzeg

Chętnym prześlę skany na priv - 4 pliki JPEG, 100 dpi, razem tylko 280 kilo,
jakość taka sobie ale przeczytać się da, bo to skan ze skserowanego faksa
:-)))

I drugie - w tym piśmie jest napisane tak, cyt.: "...następne korekty
rozkładu jazdy będą dokonywane po zakupie przez Urząd Marszałkowski  d w ó c
h  autobusow szynowych, ktore wejdą do obslugi  t e j  linii."

Tak trzymać !
Jagular


Źródło: topranking.pl/1568/goleniow,koC2lobrzeg,wiC3AAcej,poC2lC2aczeC3a,nowe.php


Temat: Goleniów - KoÂłobrzeg - wiĂżcej po³ÂączeĂą, nowe s-busy !
.pl.usuntonapisał w wiadomości

| I jest to chyba jeden z lepszych rozkładów jakie istnieją na sieci PKP.
Oby
| tak dalej to moze cos drgnie do przodu.

No ja bym nie powiedzial. W weekendy z Goleniowa pierwszy zug jedzie o 9 a
nastepny o 19... Brawa dla panow od rozkladow, ktorzy wiedza jak
rozpierdolic linie :(((


Cofam opinie, którą wydałem po zagłębieniu sie bardziej w ten rozkład.
Zapraszam marketingowcow w niedziele do Goleniowa i Nowogardu aby popatrzyli
jak ludzie sie bija by wsiasc do jakiegokolwiek busa czy pks;a. Bo pkp wtedy
kiedy kur** jest najwiekszy pociag robi sobie dwie pary zamiast 6.

Wkurzony totalnie
MaTe
Żmuda Mateusz


Źródło: topranking.pl/1568/goleniow,koC2lobrzeg,wiC3AAcej,poC2lC2aczeC3a,nowe.php


Temat: Pomysł na wykorzystanie autobusu szynowego


Ze co ?? Powazna konkurencja ?? Busy z Nowogardu do Szczecina jezdza co 15
minut i kosztuja okolo 7 zl. Ulgowy na PKP 6,43 zl. Poza tym jak mozna w
ogole snic o powaznej konkurencji z busami oferujac dojazd jednym pojazdem
do Goleniowa 3-4 razy na dzien. Zeby w ogole myslec o jakiejkolwiek
konkurencji jak napisal Mareczek konieczne jest wydluzenie kursow do
Szczecina.


Gdyby przedłużyli kursy do Szczecina, ułożyli dobrze rozkład i skrócili troszke
czas przejazdu to na tej linni i Bipa mogła by nie starczyć na pasażerów! Na
linni ze Świnoujścia do Szczecina jeżdżą podwójne EZT, chociaż na tej trasie
(nie licząc Goleniowa i Kamienia) są same wiochy zabite dechami! A na
Kołobrzeg - Goleniów - Szczecin mamy Trzebiatów, Gryfice, Płoty, Nowogard,
Goleniów, czyli pięć 15 - 20 tysięcznych miast z których masa ludzi dojeżdza
codziennie do Szczecina! Jaka to jest masa pasażerów widać po ilości firm
busiarskich działających na tej trasie. Jedyny ratunek tego rozwiązania to
jakiś Connex czy inny operator, który to dostrzeże, bo obecnie najważniejszy
cel, to aby "spalinówka" nie leciała pod drutem...


Źródło: topranking.pl/1568/pomysl,na,wykorzystanie,autobusu,szynowego.php


Temat: Lowcz - Lodz reaktywacja
Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2@NOSPAM.gazeta.plnapisał w
wiadomości


PKP też przestrzega rozkładu? A to dobry dowcip.


W dużo większym stopniu niż busy, gdzie rozkład to jest chyba tylko po to
aby się urzędy nie czepiały. Przykład?

http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1166104283.news

Nie będe już przytaczał sytuacji, gdzie człek wysiada z tramwaju a tutaj 10
troli drze ryja - GOLENIÓW, NOWOGARD! Już wolę niewyraźną Jolkę na
głównym...


Źródło: topranking.pl/1569/lowcz,lodz,reaktywacja.php


Temat: Lowcz - Lodz reaktywacja
Mareczek <mpa@wupe.peelnapisał(a):


W dużo większym stopniu niż busy,


że co? PKP przestrzega rozkładu w dużo większym stopniu niż busy?

Dawno się tak nie uśmiałem.


gdzie rozkład to jest chyba tylko po to
aby się urzędy nie czepiały. Przykład?

http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1166104283.news


No i?


Nie będe już przytaczał sytuacji, gdzie człek wysiada z tramwaju a tutaj
10  troli drze ryja - GOLENIÓW, NOWOGARD!


A co Ci to przeszkadza? Kup sobie ipoda to nie będziesz musiał go słuchać.

pozdrawiam aron


Źródło: topranking.pl/1569/lowcz,lodz,reaktywacja.php


Temat: Nowe pociągi

m600 napisał(a):

| | Dlatego wlasnie linia pozostaje - bo moim zdaniem ma spory potencjał
| który
| | trzeba bedzie neibawem wkoncu wykorzystac.

| A PKS-ów z Wysokiej do Kamienia jeździ tyle ile pociągów - dwa. I ponoć
| nawet busów nie ma, tylko czasem, przypadkiem, jakiś zajedzie.

| Z Kamienia do Szczecina bus co pół godziny. Ta linia ma sens tylko i
| wyłącznie jako Kamień - Szczecin w miedzytakcie ze swinoujsciem tak by
| zapewnic porzadne polaczenie goleniowa ze szczecinem... ale dalej nic nie
| mowie bo pozapeszam.

 Busy ze Swinoujścia do Szczecina omijają Goleniów,
Swego czasu (nie wiem jak dzisiaj ) busy z Gryfic miały zakaz wstępu na
dworzec,
A z Kamienia do Szczecina akurat nie wiem czy jadą  przez  Goleniów.
Hmm... Busy do Gryfic zajeżdżają do Goleniowa, Nowogardu i Płot, co z resztą da się usłyszeć przechodząc obok dworca PKS w Szczecinie. Busy do Swinoujścia i Kamienia mają zakaz wjeżdżania do Goleniowa.
Wiem ,że raczej niemożliwe będzie tak ułozenie rozkładu , aby np. kazdy
pociag o godzinie xx. 15 minut wyjeżdzał.
Ale przynajmniej jakiś najlepszy dla pasażera system sprzedaży biletów.



Źródło: topranking.pl/1570/nowe,pociagi.php


Temat: koncpcje rewitalizacji kolei loklnych
Zgodnie z ustawą o transporcie drogowym wszyscy przewoźnicy samochodowi
muszą złożyć do końca czerwca wnioski o wydanie licencji na przewozy
drogowe i taką licencję do konca roku uzyskać. Już się zaczyna ruch i na
przykladzie busuarzy widac, że niektorzy wola zrobic to wczesniej bo w ślad
za licencją ze starostwa trzeba uzyskać zezwolenie na konkretną trasę z
urzedu marszałkowskiego. Jeden z przewoźników chciał uruchomić legalna
linie busową Nowogard-Szczecin w takcie co 30 minut od 5.oo do 21.oo. Kupił
pare busów, wyposażył je w kasy fiskalne, wydzierżawił przystanki, wkoipal
na nich słupki pod przyszły rozkład jazdy.  I co ? I figa z makiem !
Wojewodzki koordynator rozkładow jazdy - były wieloletni pracownik PKS
Szczecin - nie dał mu skoordynowania na większość kursów. A przecież z
punktu widzenia mieszkańca Nowogardu to dobrze by bylo gdyby te połaczenia
były i co 5 minut. Z czasem słabsi sami padną i pozostaną najlepsi. Z
Nowogardu do Szczecina sa 4 pociagi tyle, że z przesiadkami w Goleniowie.
Czas przejazdu 62 km - prawie dwie godziny ...

SmAs


Źródło: topranking.pl/1570/koncpcje,rewitalizacji,kolei,loklnych.php


Temat: Z serii zdekomunikowania


| Na marginesie: w imię tego taktu większość pociągów do Kolobrzegu stoi w
| Goleniowie po 5-7 minut. Po co ? Nie lepiej byloby o te parę minut
| później
| wypuścić je ze Szczecina, skracając ogolny czas przejazdu ?

Postoje po 5-7 minut w Goleniowie wynikają z tego, że PLK obudziła się na
6 dni przed wprowadzeniem rozkładu jazdy, że na stacje Goleniów nie mogą
wjeżdzać dwa pociągi jednocześnie ( USRK na to nie pozwala)


A nowo budowane LCS będzie już pozwalać ?


i na łapu capu były zsuwane rezerwy z całej trasy by wydłużyć na
Goleniowie postoje i jakoś to rozjechać - pierwotnie takich postojów nie
było. Na 6 dni przed nowym rozkladem nie było już mówy o głębszej jego
przebudowie w związku z czym, jedynym sensownym wyjściem z tej sytuacji
były własnie takie postoje.
W przyszłym rozkładzie z tej linii całkowicie wylatuje Żabowo, a 4 inne
przystanki kolejowe mają ograniczone postoje tylko do/z pracy.
Poza Żabowem w Zachodniopomorskim zostnaie zlikwidowanych 7 innych
przystanków kolejowych.


Można powiedzieć: "No nareszcie !" ;-))) Liczba busów kursujacych z Gryfic i
Nowogardu do Szczecina jest tak duża ( Bart-Wal, Sygdziak, Robus, ATM, AF,
Serocki, Wawmar i jeszcze kilka innych ) że w zupełnosci te busy wystarczą
do obsługi małych miejscowosci. Tak trzymać ! Żeby tak jeszcze PLK trochę w
torowiska na tej linii zainwestowały to by już było bardzo ładnie ...

Jagular


Źródło: topranking.pl/1571/z,serii,zdekomunikowania.php


Temat: PKP ZAGROŻONA!!!


Poza tym to za trudne dla samorządowców ułożyć
taki rozkład......


Akurat w Zachodniopomorskiem większość starostw podpisało umowy o
scentralizowaniu koordynacji autobusów przez powierzenie jej Wojewodzie
Zachodniopomorskiemu. Upoważnionym przez wojewodę urzednikiem jest Wacław
Meirowski, stary PKS-owiec, urzedujący w filii UW w Koszalinie, może nie
przyjaciel ale i nie wróg PKP oraz na pewno wróg nielegalnych busów. W
ramach koordynacji busowiec, który się chce zalegalizować przedstawia do
niego projekty rozkładow jazdy; on musi je przesłać do poszczególnych
starostw aby zebrac opinie. No i własnie prewien busiarz z Gryfic chce
uruchomić na razie legalnie 3 pary kursow do Szczecina.

No i juz widzę, że np jeden z kursow busa chciałby mieć trzydzieści minut po
pierwszym kursie PKS-u ale tylko pięć minut przed drugim kursem PKS-u.
Dowcipniś ... Inny proponowany kurs pokrywa się praktycznie z popołudniowym
połączeniem PKP Goleniow - Kołobrzeg. Proszę bardzo - można zezwolić
autobusom, żeby jeździly w tych samych godzinach co pociągi do Kołobrzegu,
tylko, że wtedy zacznie sie na grupie pomstowanie, że PKP wycina kolejną
linię, zwalnia ludzi na bezrobocie itp. No i po diabła w takim razie bylo
zmawiać te szynobusy  dla Pomorza Zachodniego ?

Zasada koordynacji jest prosta - na takiej linii regionalnej o średnim
natężeniu ruchu pasażerskiego - pierwszeństwo mają pociągi a potem do nich
dostawia sie autobusy. Włąśnie na takim regionalnym kierunku jak do Gryfic
pociąg winien mieć czystą "strefę" plus minus 30 minut  a autobusy po 15
minut. Niestety - problem to ilość nielegalnych operatorów na tej trasie -
droga krajowa nr 6 zbiera przez Nowogard a dalej nr 3 przez Goleniów łącznie
prawie 20 różnych "przedsiębiorców"  i PKS-ów. I każdy z nich chciałby np. w
godz. 14-16 jeździc co 5 minut ze Szczecina na Świnoujście, Kamień czy
Gryfice.

W zeszlym tygodniu pod Przybiernowem na drodze nr 3 bus z 15 osobami na
prostej drodze - 2 pasy ruchu po 3,5 m + 2 asfaltowe pobocza po 2 m (
nakładka robiona w zeszłym roku, gladka niczym stoł ) - wypierdzielił się do
rowu. Cud, że nikt nie zginął ale wszyscy zdrowo pocharatani. Przyczyna - a
jakże by - prędkość rozwinięta przez bezmózga za kółkiem.

Pozdrawiam
SmAs


Źródło: topranking.pl/1567/pkp,zagrozona.php


Temat: [Zach-pom] Zmiany posezonowe w RJ


Dziś:
Goleniów:    19:13 - przyjazd SA109 z Kołobrzegu
                    Godzine nie jedzie nic do Szczecina.
                    20:11 kibel do Szczecina
                    Wniosek: ludzie idą na pks lub na busy, skomunikowań
brak.


Przepraszam Cie L:ucek, moja pomyłka byłem pewien że ten 19:17 po sezonie
jezdzi. Myliłem się.

Teraz kilka słów skierowanych do Pana Leszka Chodaka  - naczelnika działu
marketingu Zachodniopomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych
odpowiedzialnego za rozkład.

Jestem stałym klientem trasy Gryfice - Szczecin Dąbie. Pokonuje tą trase ok
10 razy w miesiącu od roku i obserwuje skuteczne działana Pana i ludzi Panu
podległych w uwalaniu tejrze linii. Sygnalizowałem już raz mocną wpadkę z
dnia 3 maja, powinna ona do Pana w jakiś sposób dotrzeć. Niestety od 1
września pozbył się Pan 90% pasażerów z niedzielnego wieczornego połączenia
po raz drugich. Ci ludzie już nie wrócą do pkp (ja już także) a Pan może
szczycić się podniesieniem rentowności swojego zakładu przez wycofanie
kolejnych par których rentowność jest mizerna już , a szynobus jeździł
pełen.Wszyscy do dziś pamiętamy Pana sławne słowa dla jednej z goleniowskich
gazet. Znając życie za 2 tygodnie poprawicie swoją pomyłke (choć sądząc po
linii wysoka - kamień może wam to pół roku zająć) ale to już i tak nic nie
da bo będzie to kolejna tajna poprawka wywieszona w małej gablotce stacji
Gryfice czy Nowogard. Czy Pan skończył jaką kolwiek szkołe o kierunku
marketingu ? Bo czasami wystarczy posiedzieć  godzine, dwie na stacji by
zobaczyć ile rzeczy jest do zrobienia. Proponuje się też przejechać po
stacyjkach mniejszych , porozmawiać z pracownikami waszej firmy co sądzą o
bublach jakie tworzycie i jak muszą sie wstydzić za to co płodzicie. Po
drugiej takiej wpadce odstraszającej dziesiątki ludzi od pociągu pan smie
jeszcze nazywać się marketingowcem ?
Dalsze słowa pozostawie już tylko sobie by zachować pewną kulture
wypowiedzi.

Panie Andrzeju Pan widzi i nie grzmi ....


Źródło: topranking.pl/1569/zach,pom,zmiany,posezonowe,w,rj.php


Temat: Wznowienie połaczenia Kostrzyn- Chojna- PKP PR


Ja tez jeszcze włożę swoje 3 grosze. Uważam, że połączenie Szczecin -
Kołobrzeg
i tak było na wyśmienitym poziomie,


130km drogi , 4 godziny jazdy.. oferta cud miód i orzeszki.


trasą żywana przez lata, czyli przez
Stargard, Białogard, Karlino.


30km dłuższą , z jazdą dłuższą o godzine , z wyzsza cena biletu i przesiadką
.... szalona.oferta, widze te tłumy rzucające się na kasy biletowe.


Czy puszczanie połączeń przez małe miejscowości,
gdzie nikt już nie "wierzy w kolej" i cała komunikacja odbywa się PKS,ami
i
busami ma sens?


Ma, szczególnie po ostatnich dwóch wypadkach busów pod gryficami. Poczekamy
jeszcze na zime, pamiętaj ze gryfice czy trzebiatow nie leza przy drogach
krajowych. Niezapominaj o osinie , która w dobie generuje przeszło 200
podróźnych a jej komunikacja ze swiatem poza koleją jest zerowa.


Rozumiem,że zależy tu na komunikacji miasteczek ze Szczecinem,
gdzie są urzędy "zachodniopomorskiej władzy", tylko trzeba pamiętać o
tym,że
połaczenie z Kołobrzegiem już było wymienioną przeze mnie trasą, a
Goleniów czy
Nowogard, nie wspominając o Płotach, Trzebiatowie czy Gryficach dawno
sobie
poradził połączeniami PKS i busów. Trochę już po ptokach.


Czy tym sposobem jak sobie stargard poradzi autobusami mamy również
zawieszać wszystkie pociągi do stargardu czy może jednak poprawić oferte by
była atrakcyjniejsza ? Czekam na odpowieź.


Wiem, że jest to
atrakcyjna linia dla MK.


To ma najmniejsze znaczenie.


Zdaję sobie również sprawę, że dwie pary pociagów to
stosunkowo za mało.


Pamiętaj, że to nie jedyne połączenia na tej linii. Na najbardziej
pasażerogennym jej odcinków jest łącznie 5 par i wszystko dobrze
skomunikowane z pociągami ze Szczecina.


 Wracając do watku:
Zajołbym się raczej liniami, gdzie jeszcze są szanse dla kolei, czyli


Kostrzyn,

Prosze bardzo, od nowego rozkładu o 1,5 pary więcej


Piła- tak tak, debilnie od kilku lat wygląda jedyny pociąg do Piły ze
Szczecina, kursujący w 5 i 7. Byście słyszeli jak moi znajomi, chcac
dojechać
własnie do Piły w ciągu tygodnia rzucali mięchem na PKP. A można było go
przedłużyć do Bydgoszczy, czy nawet do Włoclawka...,


Zaraz zaraz , przecież jezdzi do Bydgoszczy a nawet do Torunia a nie tylko
do Piły. Pozatym jest to pociąg pośpieszny czyli nie finansowany z kasy
urzędu.


warta ratunku jest linia
do Szczecinka i dalej do Chojnic.


Przybywa jedna para czyli łącznie 4 pary w tym jedna ze Szczecina i jedna ze
Stargardu.


Bezsensem natomiast by było przywracanie
pociągów do Polic i Trzebierzy. Tam zakład komunikacyjny z Polic załatwił
wszystko, kolej nie ma żadnych szans.


A czy ktokolwiek nawet o czymś takim wspomina ?


Źródło: topranking.pl/1572/wznowienie,polaczenia,kostrzyn,chojna,pkp,pr.php