rozkład ćwiczeń

Raz pod wozem, raz na wozie.

Temat: "Nabijamy posty-SPAM post z TREKIEM"
Nie chciałem tworzyć nowego tematu, a i tak dużo osób tutaj zagląda, potrzeba mi tylko oceny.
Jest to plan treningu FBW, który znalazłem w necie, chodzi mi czy ten schemat jest ok.

- 3 sesje treningowe w tygodniu
- wszystkie partie na jednej sesji
- plan sesji w rozkładzie TYGODNIA: 12 serii na duże partie, 9 serii na małe partie

TRENING:
- nogi x/x/x/x
- plecy x/x/x/x
- klatka x/x/x/x
- biceps x/x/x
- triceps x/x/x
- barki x/x/x
- łydki x/x/x
Brzuch ćwiczony systematycznie, nigdy nie uwzględniam go w planie.

Jak już pisałem potrzebuję tylko opinii, czy jest ok., ćwiczenia oraz powtórzenia sam potrafię sobie dobrać.
Źródło: forum.trecnutrition.eu/viewtopic.php?t=2062



Temat: 4X4 w zimie
" />
">Vitara jest bardzo nadsterowna, bo ma lekka pupe (do dzis sie nie dowiedzialem jaki jest rozklad mas)

tylko z napędem 2x4, po dopięciu przodu robi się mocno podsterowna - wyjeżdża przodem i ciężko jest ją zmusić do obrotu
inna sprawa, że na oponach GY ATR właściwie ciężko jest to auto wprowadzić w niekontrolowany poślizg przy 4x4, trzeba się naprawdę starać


fota z lotniska w czyżynach, polecam do treningów

na Genetal XP US4 (czyli niby uniwersalne) i lifcie (tez pewnie ma duzeznaczenie bo sa calkiem inne katy pochylenia kół przednich) ma raczej minimalne sklonnosci do podsterownosci - przy zbyt szybkim wejsciu w zakret - i latwo to mozna wyeliminowac.


Odpuszczasz na sekundke gaz lub dajesz mini kopa na hamulec (dociazasz przednie kola) i momentalnie wciskasz gaz do dechy i juz lecisz ladnym boczkiem

swoja droga, czyzyny to naprawde rewelacyjne miejsce do cwiczenia - w ogole w krakowie jest ich sporo. Na przeciwko M1 przy nowej drodze (chyba ks jakiegostam nie pamietam) ruczaj kurdwanów, wieliczka... W SK to z tym bida straszna
mozna sie tez przejechac na lokalne zimowe KJS-y, nawet vitara ma tam szanse, bo moc ma tam male znaczenie
Źródło: suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=2677


Temat: I kolokwium z Makro II u prof. Góry i spółki
" />Tym 75% bym się nie przejmował, bo oceny są zawsze dopasowywane do rozkładu (może być tak, że dostaniesz 50%, będziesz jedynym który ma aż tyle), zaś sam kolos jest trudny i czasu względnie mało.

Struktura taka jak pisał verte, pytania testowe na rozumienie.

Ucz się głównie materiału z ćwiczeń.
Źródło: akson.sgh.waw.pl/samorzad/forum/viewtopic.php?t=23342


Temat: Przykładowe diety
" />Wszystko ładnie, ale kto będzie miał czas to wszystko zjeść jeżeli nie zajmuje się sportem zawodowo i nie ma kucharza w domu

natomiast ja zawsze wychodziłem z prostego założenia:
na zrzucenie masy - redukcja mięśni i tłuszczu: 5 posiłków na dzień (8, 12, 16, 18, 21)lekko strawnych w porcjach do niepełnego zaspokojenia głodu, w rozkładzie 20% mięsa. 80% węglowodanów treningi bardziej aerobowe, powtórzenia szybkie dynamiczne z minimalnymi obciążeniami, krótkie 30sekóndowe przerwy, koniecznie do znacznego spocenia się w czasie wysiłku.

utrzymanie wagi - rzeźba bez znacznych strat i przyrostów masy:
5 posiłków na dzień (8, 12, 16, 18, 21)lekko strawnych w porcjach do zaspokojenia głodu, w rozkładzie 40% mięsa. 60% węglowodanów treningi aerobowe zakończone, krótkimi seriami ćwiczeń statycznych na główne partie mięśniowe ( klatka, plecy, biceps, nogi).

budowanie masy:
5 posiłków na dzień (8, 12, 16, 18, 21)lekko strawnych w porcjach do pełnego nasycenia głodu i jeszcze trochę, w rozkładzie do 80% mięsa. 20% węglowodanów treningi izolowane na poszczególne partie mięśniowe.

co do rodzajów posiłku wymienione są u przedmówców.

Schemat nie książkowy a praktyczny na bazie własnych kilkunastoletnich doświadczeń, prosty w codziennym zastosowaniu,

zaczynając od wagi 67kg 196cm do 108kg 198cm obecnie 100kg.
Źródło: ipd.home.pl/pudzian/forum/viewtopic.php?t=25


Temat: Prośba o podpowiedź i uwagi
" />Dziękuję bardzo za post!!!! No cóż, czyli zobaczyłam tylko pierepałki i zamieniłam tamtą kobietę z moją pytającą... A co myślisz na temat Wieży w tym rozkładzie? Ja ja odczytałam jako zwolnienie, utratę pracy, nawet nie jej dobrowolne opuszczenie...
Po tym co przeczytałam, w poście od Ciebie, okazało się, że szef koleżanki pracuje z żoną, tylko, że w innych lokalizacjach - więc kobieta zagrażająca mojej Gosi jak najbardziej wchodzi w rachubę! Muszę jeszcze dużo ćwiczyć!
Źródło: tarotnet.pl/forum2/viewtopic.php?t=648


Temat: Cwiczenia ;)

Witam.
Mam 15 lat 180cm i około 60/65kg
Chciałbym zacząć ćwiczyć na siłowni (na początek bardziej warunki domowe) mięśnie i właśnie czy moglibyście mi doradzić jakie najlepiej mięśnie wpływają na grę w siatkówkę. Chciałbym jakieś ćwiczenia na wyskok sile w ataku. I jak by ktoś mógł to prosiłbym aby ułożył mi rozkład ćwiczeń na cały tydzień.. W tym jakieś przerwy ..
Chce aby to były takie ćwiczenia aby nie zatrzymały mojego wzrostu bo mam zamiar jeszcze coś urosnąć i żeby nie popsuły kolan..
Z góry bardzo dziękuje ..


Ok. 65 kg wagi ?? Bierz się za michę(jedzenie) i jakiś trening domatora, czyli pompki, przysiady itd. Ćwiczenia na wyskok - out, ćwiczenia na siłę - także out. A co do partii mięśni, które najlepiej wpływają na grę - praktycznie każda partia jest ważna. Nogi - odpowiedzialne za wyskok i bardzo ważne w przyjęciu etc., biceps - siła ataku, triceps - szybkość ataku, barki - chyba najważniejsza partia w ataku, brzuch i plecy - bardzo ważne części ciała w wybiciu się i ataku. Nie pamiętam od czego jest klatka, ale chyba też miała coś wspólnego z wyskokiem.

Możesz ćwiczyć na ciężarach, ale nie za dużych(szczególnie tyczy się to pleców i ud). Ale ja wolałbym wykonywać trening domatora, żeby trochę przytyć. Za 1,5-2 lata pomyśl o siłowni.
Źródło: forum.siatka.org/viewtopic.php?t=1836


Temat: Tworzenie ćwiczenia
" />CECHY

3. Ile czasu to zajmie w Twoim rozkładzie dnia?
4. Jakie zadanie będą miały poszczególne osoby?
5. Czy każdy uczestnik będzie tak samo zaktywizowany i nauczy się tego samego?
6. Czy masz uczestników na różnych poziomach rozwoju i tak skonstruowałeś ćwiczenie, by każdy miał korzyść i był aktywny?
7. Co ze zrobionego materiału powtórzysz w inny, nowy sposób, by ciągle utrwalali to, co znają?
8. Co zrobisz nowego (musi być NŚ dla nich), co będziesz robił później na treningu, a jeszcze nie wyjaśniłeś im świadomie? – ćwiczenie instaluje Kw i Kz następnej części materiału jaki podasz im merytorycznie i świadomie później.
9. Jaka jest sekwencja rzeczy do zrobienia? – łańcuchy prowadzące umiejętność do umiejętności
10. Jak aktywizujesz występującego (A) i grupę (D)? Czy są wkręceni (Kw)? Czy mają swoje zadania (Kz)?
11. Czy zrobiłeś system Kolba?
12. Jakie rzeczy są NŚ (bo jeszcze nie mają wiedzy, by to zrobić skutecznie), a jakie są Ś dla uczestnika (bo powinni o nich wiedzieć, np. korzyści)?
13. Czy się bawią, czują bezpiecznie i dobrze, czy atmosfera im sprzyja?
14. Czy ćwiczenie może wprowadzić jakąkolwiek rywalizację między uczestnikami?
15. Co zrobisz dokładnie? Zrób burzę mózgów i napisz wszystkie pomysły na papierze. Zbierz wszystkie cechy razem, aż nie poczujesz (Kw), że to jest dokładnie to.
Źródło: grmg.pl/forum/viewtopic.php?t=5560